7/5-12

Hej, dagen startade med beställar/handledar möte i skolan angående vårt projektarbete, vi skulle presentera och redogöra hur vi gått tillväga i vårt projekt hittils, vi redovisade även för en annan projektgrupp.
Jag tycker det gick bra för får grupp och vår examinator i kursen verkade mer än nöjd!
Kanske ska berätta att vårt projekt går ut på att göra ett spel.

Efter mötet satt jag kvar en stund och jobbade men insåg rätt fort att jag inte fick något vettigt gjort idag så jag åkte hem, så nu tänkte jag sätta mig och sola lite på balkongen och äta glass. Även plugga till MoA tentan. Suck,
Här kommer en dagens.




/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!