Veckan

Veckan som varit har båda haft sina fina stunder och lite mindre bra. Det som har vart lyx för mig i veckan att jag fått åka bil med Philip onsdag,torsdag och fredag till skolan och hem! även skjussa han oss på fest igår och hämtade!! Numera lyx! haha
Mindre roligt i veckan är att vi haft tenta som inte gick så bra.. haha men men bara att bita ihop och komma igen!
Igår var det tentafest så nog hade vi roligt allt! även idag blir det utgång, får se vart vi hamnar inte klart än..
Nu Lisa har du fått en liten uppdatering på vad jag gjort i veckan. var inte mer spännande än så! haha
Bjuder på en bild sen gårdagen med nåra sköna lirare från klassen ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är inte bara Lisa som vill att du ska uppdatera lite oftare! ;)

2011-10-22 @ 17:33:05
Postat av: Lisa

Bra då vet jag!! :D haha ;)

2011-10-23 @ 11:58:48
URL: http://lisasjoberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!