Helgen

Hej hej, Tänkt va flitig jag har vart med bloggen i veckan ;) Helgen då, Den har vart riktig rolig, i fredags hade vi som sagt tentafest! riktigt trevligt sen på lördagen vart det (såklart) utgång igen! Denna gång provade jag för första gången ett lite "finare" ställe, Berns! Jäklar vilken cool och stor lokal dom hade! Riktigt nice.
Efter helgens bravader och hemkomst ca 5 båda nätterna, är jag rätt sliten nu! Är as hes och känner mig rätt krasslig! Men men sånt man får ta! Men jobbig att plugga 100% nu när jag inte mår så bra, känns om jag kommer åka på en rejäl förkylning!
Ingen bild blir det idag då jag inte orkar lägga in dom från kameran!! Men en till liten uppdatering från "storstan" iaf!
Nästa helg blir det fan nyktert! haha(kan tillägga att jag vakande kvart i 2 igår...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!