Jobb och Shopping

Ja så har min dag sett ut, klockan ringde som vanligt 04,55 och då är det bara att gå upp och åka till jobbet, skönt när man går skift för på fredagar slutar man kl 12,00 varannan fredag! så i detta usla väder så passade jag och Anders på att åka till Borlänge och shoppa lite, fick med mig en T-shirt, Stickad tröja, ett armband och ett halsband. väldigt nöjd med smyckerna.
Och nu sitter jag och slappar framför tv:n och har nyss ätit tacos, hur gott är inte det liksom!? jag tröttnar aldrig! haha.
Så nu ska vi snart kolla på film och äta chips = myskväll!
Bjuder på en bild från midsommar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!