17/7

Hallå,
Idag har jag inte gjort mycket alls än, eller ja igår så sov jag och Anders i deras sommarstuga då det var bryggfest i Olsnäs, så vi åkte med Engelbräckt ut till Olsnäs och så åt vi tre rätters middag på bryggan. Supergott!
Sen vart det lite fest på Tinas altan och så spelade vi spelet geni och såklart vann jag och Anders! så idag vaknade vi i stugan och åt frukost sedan åkte vi tillbaka till Leksand, vid lunch tid så satt vi på en brygga vid vattnet med Andreas, Sarah, Anton och Tina, trevligt! Så nu sitter jag i lägenheten och har precis ätit hembakta bullar med Anders och Andreas,  jag har även vart duktig och städat lite! 
Ikväll vankas det även grillning!
Gårdagen bestod av ridning på min underbara Rivve, sen åkte vi som sagt med båten till Olsnäs.
Rivve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!