Skola/shopping

Vart lite förvånad igår när de var så pass många som gick in och läste, Kul!!
Idag då, jag har vart i skolan (som vanligt numera) men idag var det bara Kår aktiviteter och inga lektioner så det gick ju bra, och nu så har jag anmält mig på alla gasque ( läs gasker) och det är fester som ordnas av kåren, och då får man tre rätters middag + två öl/cider för 100 kr styck! sjukt billigt och hoppas det blir kul, men de tror jag!
Idag har vi även fått nollnings uppdrag och det blir nog skitkul, allt ska filmas sen ska det visas på en av festerna(lite som på studentgalan i Leksand)
Slutade runnt 1 idag så nu sitter jag och vilar lite tänkte dra ner på stan och shoppa lite, behöver ju nya skolkläder ju. funderar även på att köpa nått liknande Pistol Boots
Sen är jag även ute efter nån tjocktröja, ett par svarta jeans och några tröjor/toppar. Får se vad jag hittar, skriver ikväll igen och då Kanske det kommer nån bild på lägenheten beroende på om jag orkar fixa så det ser någolunda bra ut här först, haha
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!