Kth Haninge

Idag har det varit skola mellan 8-17,00 så är rätt trött nu, vi började dagen med att få datakonton sen var det en alkohol föreläsning! rätt spännande men lite segt.
Sedan var de dags för dom första föreläsningarna / introduktions kurserna som är matte och data/programering. Det började med programeringen och det har jag aldrig gjort förut, så de var spännade men de gck rätt bra ändå, vissa datorer krånglade så jag fick jobba med en kille som har programerat lite förut, så han förklarade bra för mig sen hur man gjorde.
Sedan var de dags för matte, var lite nervös innan men det var en genomgång sen gymnasiet bara så jag hängde med bra fast det gick väldigt fort och läraren bröt på nått språk så man hörde knapt vad han sa.. Men känner mig med dagens insats ändå!
Här är en liten bild på en liten del av skolan, den verkar rätt stor och har 7 våningar, och såklart är mitt program högst upp! haha dom tycker väl att data nördarna ska få motion!
Nu ska jag bara slappa och kankse pyssla lite i lägenheten som inte är riktig klar än, vill nån se några bilder kankse:)?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jaaa till bilder på lägenheten :)

2011-08-16 @ 21:20:49
URL: http://blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!