Helgen

Hej!
Helgen har varit bra, igår så åkte Lisa hem vid 12 ungefär, innan hann vi gå till Globen och kolla in shoppingen där, sen följde jag henne till centralen och där mötte jag upp Bröms. vi gick lite på stan och kollade, vi var också ut till hans skolan och där han även bor ( Karlberg) 
Senare åkte jag hem och på kvällen kom äntiligen min Anders hit så nu är vi sambos igen<3 så vi myste på kvällen med en egen liten kräftskiva! mysigt och Gott!!
Sen idag så åkte jag och Anders in till Gamla stan och gick runt och kikade, vi gick till Kungsträgården och vidare in till stan där vi mötte upp John som ville med och äta lunch, men vi kunde inte bestämma oss var vi skulle äta så vi gick tillbaka till Gamla stan och vidare till Medis, så idag har vi mest gått runt minst sagt! :) Men tillslut åt vi en varsinn planka vid Medis.
Nu är Anders på fotboll med John och jag tänkte baka en kladdkaka.
Så det var min helg.
Bjuder på en bild på finaste Hedby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!