Godmorgon

Idag vakande jag när klockan ringde 05,45 och var bakis! Men bara att skylla sig själv, men de var de värt, för igår hade vi en riktigt trevlig kväll och en kul Gasque.
Så jag gjorde min data lektion hemifrån idag, men ska snart åka till skolan för att gå på matten och massa kår aktiviteter idag som verkar riktigt roliga!!
Sen ikväll kommer min älskade Lisa hit från Uppsala så de blir trevligt med lite sällskap på kvällen.
Nej nu måste jag kila men de kommer upp bilder från Gasque´n ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!