torsdag

Nu sitter jag här hos Älskling igen och han är på jobbet, Buu! ;) Men jag är lika glad ändå för hur underbart väder är det inte ute? ;D Perfekt sommar må jag säga! så nu sitter jag och väntar på brudarna som ska komma hit med bikini och handduk sen ska vi till orsanbadet och sola, fråga mej inte varför just där, men vadå jag är ju ca 500 M därifrån så jag har ju nära iaf ;) men dom  skulle vart här för en kvart sen! illa tjejor, men de är ju som sagt tjejer jag väntar på så vad kan man förvänta sig? ;) hehe

Senare idag kommer Anders hem till  mej och sover där ;P jag sover mkt bättre med han än ensam nu! ;) jag borde väl också rida idag men känns så himla taskigt att tvinga ut dom i värmen, och hur kul är det att rida 10 på kvällen? får väl göra som igår, ut och gå lite med han då får jag också lite motion i denna värme! ;) kan behövas!

Nej nu lär jag kila ;) puss hej

Kommentarer
Postat av: sarah

haha, jag känner igen mig! ;)

2009-06-30 @ 17:16:24
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!