Tisdag

Idag vart det en vända till Borlänge med Jenny, vart shopping köpte två  T-shirts och 2 par skor =)
Sen nu har jag vart hemma hos Lisa och ett tappert försök till att vaxa mina ben, det gjorde inte speciellt ont men det vart mkt hår kvar ändå så vi gedde upp! haha. Sen nu kom jag nyss hem för jag och Lisa har vart ute på power walk i skogen ;) Mysigt, Med alla fina rovdjur (läs mygg) och flugor, äckel! Så nu är jag rätt nöjd med mej själv som har rört på fläsket för första gången på länge! haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!