Onsdag

Dagen började kl 7 i morse för jag skulle till skolan och skriva ett Matte C prov kl 9! Så nu har jag G i den kursen. Skönt!

Sen kom Anders runt 1 och äntligen fick han sin premiär tur till häst! ;) Han fick ta Mambo och jag tog Rivve. Jag vart imponerad av älskling faktiskt ;) Han var riktigt duktig, Galloperade över åkern och grejer! ;D Min lilla Cowboy, Som redan klagar om träningvärk i magen ( säkert i ljumskarna också)haha. Men dock såg de lite roligt ut med hans 196 cm på lila 150 cm Mambo ;P


Igår lyckades "jag" även ha sönder Mammas bärbara dator:S  Suck! :(


Kommentarer
Postat av: sarah

va skojaru? galoppera han?:P haha

2009-06-17 @ 20:30:59
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sarah L

ja det gjorde han! ;P gasa runt som en galning på åkrarna ;)

2009-06-17 @ 22:48:52
Postat av: Sandra

Anders är ju helt sjukt snygg... Var fiskade du upp honom? Vill se fler bilder på er båda!

2009-07-07 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!