Måndag

Hallå ;P

Imorse tog jag ut hästarna och sen fixade jag mej lite och åkte sen till sklan och kollade lite på studentfotbollen innan matte "lektionen" började. rolf gick bara igenom betyg så de vart inge räknande, Så jag åkte hem lite tidigare då:P

Så nu har jag precis sprungit! Det gick bra och jag sprang hela vägen visst de vara "bara" 4 km men jag har inte tränat kondition på typ 1 år så jag är nöjd! Och nu blir det att räkna massor med Matte! Suck ( 1vecka kvar håll ut)
Sen ska jag ner och mocka åt Rivve och ev Pila? Sen blir det dressyr på Rivve för hela slanten han var så himla bråkig igår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!