Måndag

I helgen eller ja på lördag kväll åkte jag och Älskling till min sommarstuga och sov där! mkt mysigt, vi grillade satt och drack cider/ öl och myste vid en brasa på stranden. kan det bli bättre!? <3 Sen åkte vi hem och fikade lite med släkt åkte sedan till han och badade (Anders bara dock) hihi, jag satt mej vid possitionen hundvaktare ;) fast även hon badade haha . sov där och han lämnade mej vid halv 6 som vanligt för att jobba, töök ;P

så jag tog en sovmorgon iaf och vaknade runt 12 ;) åkte sen till Jenny och badade i tjärn, Sedan tillbaka och mös lite med Anders och nu är jag hemma och har tråkigt, funderar på att springa men det är sjukt varmt och lisa jobbar?, aja vifår se hur jag gör ;)  Sången förra året, Vi hade dock molnfritt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!