Måndag

Hallå allesammans nu har jag nyss vaknat hos älsklingen, men han är inte här för han är på jobbet! vad ska jag nu göra i 8 veckor? hihi.  
ganska skönt att ligga här själv också:) men snart blir det frukost, han har vart så gullig och gått ut med det år mej i morse ;)  efter det ska jag väl pallra mej hemmåt och rida sen vara med Lisa när hon kommer hem:D 
värkar även vara fint väder idag men har inte kollat ut än ;) Men men

Midsommar då? jo midsommar afton behöver vi inte prata om! Skitkväll, att de finns sånna sjuka människor? Men sen på Lördagen då vart det utgång på lucky house men Lisa, Ellinor, Lisa och Anders. Riktigt kul!

Nej nu blir det dags för frukost! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Fy fan jag hörde att anders blev nerslagen !!:S blir så jävla matt på alla idioter där ute. fan kan man inte bara få ha en rolig kv'll ute utan att sådant ska hända lixom :/ <3

2009-06-22 @ 15:07:44
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Sarah L

Ja fy fan! helt sjukt + att hans kompis som gick imellan också blev nerslagen! :S

2009-06-22 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!