Helgen

Min helg startade Torsdag kväll kl 22,30 då jag Lisa och Sofie satte fart 30 mil neråt i landet till Linköping och vår älskade Carro, efter en lång och trött bilfärd kom vi tillslut fram 03.30,

Fredag vaknar vi trötta men sätter fart mot linköping centrum och går en shoppingvända för att sedan laga tacos och sen ladda för fest!
Förkrök hemma hos Carro en stund sen till "stora" förfesten som ägde rum i en stor studentkorridor, där alla rum var öppna Massor med ungdomar , de fanns bar, rum med vattenpipa och massa mer, Superskoj! Var precis som i high school filmerna! ;)
Sedan gick vi till universitetet där det var den sista stora festen för iår, 3000 pers, 3 våningar, ute och inne dansgolv, behöver jag säga mer? Kalas ;)

Lördag alla vaknar nog med mer och mindre huvudvärk, vi slöar massor, jag pluggar lite matte! (Y) Sen blev det att handla mat, Klyftpotatis och fläskfilé! Gött, Sen blev det tv lök med chips ditt och grönsaker! och en liten donken runda på kvällen.

Söndag far vi hemmåt vid 12 tiden och hemm runt halv 5. Packar upp och går ner och rider Rivve som var mkt bråkig idag!! Men kan inte skylla på han när jag vart borta hela helgen liksom.

Kan även tillägga att fredag morgon hade vi fått parkeringsböter på 400kr! jävligt onödigt! sedan var vi effektiva att stoppa i massa mynt ;P

Men med allt tok och konstiga grejer summerar jag det som en toppenhelg! nu blir det sängen ska ta ut hästarna imon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!