2009-06-03

Länge sen jag skrev nu men har inte haft någon lust. Nu är det snart sommarlov, men de känns som om det är långt borta, för jag har jätta mkt kvar i skolan att göra, Men fick iaf Tillbaka biologi provet och jag fick Vg ++ 1 enstaka poäng från Mvg. Sen gjorde jag Kemi provet idag och fick Vg + där med, 2 poäng från Mvg! :)
Sen är det Fysik prov imon (skitsvårt) Sen kriminal biologin imon med,

Gick i skolan till 4 idag sen raka vägen hem och plugga Fysik till nu typ, så nu ska jag duscha och ha en liten "spa" grej med mig jsälv, det behöver jag!
Så det jag har kvar att göra innan sommarlovet är :
Fysikprov
Kriminalbiologi prov
Engelska muntligt Nationellt
Kemi labbrapport
Löptest
Matte C kursprov
SUCK!!

Men på Fredag har jag tagit ledigt för jag Lisa och Sofie ska åka ner till Linköping för att hälsa på våran älskade Carro!

Inte nog med allt tråkigt i skolan så har min Älskade Anders åkt till Turkiet idag med sina kompisar! Hur ska jag klara mej 8 dagar och nätter utan han? Han kommer hem Torsdag morgon nästa vecka ;O! <3 Han verkar iaf leva fick precis ett sms från han =)

Just ja i helgen tävlade jag också igen i Svädsjö, Gick Mkt bra, i 90 clear round gick vi 0:a och rosett, Sen i 1m stilbedömning kom vi 4:a!  och det var ca 40 startande:) så rosett/ placering på alla starter iår :) Duktiga Neptun.

Nu ska jag kila

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!