Torsdag

Idag har jag vart duktig för jag ställde klockan på 10 fast gick upp halv 11 typ, sen tog jag mej i kragen och tog en springtur! fy fasen va drygt de var och så himla kvaft i luften! men men jag var ut iaf. Mkt nöjd med det.

Sen så duschade jag "nyss" och fixade mej lite för jag ska jobba snart mellan 14-21 sen ska jag nog sova hos Anders:)

här får ni se en liten "dagens" hihi

Bara enkelt med chinos, T-shirt, halsband och armband.

Så det är hur min dag ser ut inget speciellt. Lär skynda nu för lär åka om 45 min och ska hinna packa äta och ge min kära pålle lite mat kankse annars blir han nog inte så glad ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!