Torsdag

Nu har jag precis ätit, Gött ;P var nere i stallet för ett tag sedan och red på Rivve :) Han var ganska fin i dag, red på volten och vi fick massor med miljö träning samtidigt eftersom lisa och dom höll på att rensa ur en lada 2 meter från banan, så dom härjade och hade sig, sen eldade dom också ;P de gillade inte Rivve men hästar brukar ju inte de så. men annars var han duktigt och jag är nöjd över hans beteénde ;P Kanske ska säga att det regnade också så jag är helt pissblöt nu! haha! Men va gör man inte?

annars idag har jag bara jobbat! hinns inte med mkt mer än så :P

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!