Tisdag

Sitter som vanligt hos älskling som är på jobbet;) och jag väntar på att klockan ska bli 2 när jag ska börja:P inatt ska jag faktiskt sova hemma ;) och ändå tills på lördag tror jag, för jag ska jobba i Blge ons,tors,fredag och ska även rida=) saknar min lilla Rivvs ;P


Blev väckt i morse av deras lilla vovve Tessan, haha vilken vilding;P kommer och slickar en i ansiktet när man sover och busar i sängen medan jag ligger som en zombie där ;D haha 
Vet inte mer vad jag ska skriva ;) 

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!