Tisdag

Nu var det ett tag sen jag skrev som vanligt:P idag har jag iaf jobbat mellan 7 och 14, och åkte hem till Anders där jag sitter nu, han slutar 3 så väntade en timme på han sen nu är han och  klipper sig! aja jag är nöjd här vid datorn ;) 

Igår åkte jag til Grk för jag skulle hoppa med Filipin:) Så jag red på hoppbanan med Emma och Hanna som skulle rida lite lätt dressyr på dom hästar som stått på bete, så jag hoppade där, så hade hela banan för mej själv med alla hinder :) Skoj! Mkt roliga hinder ute också, såsom murar, vattenmattor och en långvattenmatta, bildäck, trippel och massa skoj ;D Filipin skötte sig bra men jag därimot kan ju inte den hästen alls, så vi kom lite tokigt ibland för jag hittar inga avstånd på han?! och han kan inte taxera för 5 öre själv heller ;D haha! men men de blir bättre =)

Sen fick jag jogga neptun min pärla lite som också stått på bete! och oj vad fin han var! helt sjukt med tanke på att han stått i 3 veckor och vart hos en liten ryttare i 3 veckor! men han var så känslig för både skänkel och hand! mkt nöjd :D sen bytte jag och Eva en kortis så jag hade Sulan en liten stund! hihi vilken go häst, hon är 5 år och kan typ ingeting men så himla mysig och goo! hihi och busig ;) (en liten jätte grov skäck som är himlans söt , tinkerliknande)

Jag ska nog ta och städa här lite nu jag ser förjävligt ut som vanligt ;D sen när Anders kommer tillbaka ska vi grilla och ha mysigt :) för han åker till Gbg på torsdag :( blir nog en vända till Rättvik ikväll också


/ / Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!