Onsdag

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här! Fy skäms ;) Ja får väl skylle på sommarlov ;P hehe Men ska försöka bli lite bättre iaf! Idag vaknade jag hos älskling, men han skulle upp och jobba vid 6 så jag sov vidare och åkte hem runt 12. sen gick jag ner till Älskling 2 Rivve! :) Redn runt byn sen lite dressyr på banan han var riktigt duktig idag :)

Sen for jag hem och klippte lite gräs, och tvättade bilen, sen åkte jag och handlade med Mammsen ;P på kvällen röck grill mästaren Sarah in för pappsen är i sommarstugan och Fredrik var och käka pizza som vanligt... men gött vart de;) Efter maten beställde jag en bikini överdel och ett par skor och mamma en kjol :)
Blir perfekt till Turiket redan ( som det inte är allt för långt kvar till ) Men ändå hinns massa saker av innan , Anders åket till Gbg och kollar på U2 jag ska rida siljan runt med min kära vänner ;) Sen Blire Turkiet med min andra vänner :) Mkt treligt! 
Efter allt roligt börjar dock skolan! Suck är inte alls sugen! men men 1 år kvar.

Sen nu på kvällen hittade jag massa snyggt som jag är sugen på, men får vänta på löning ;) 

 Så snygga!!! Perfekt vardag och fest och man piffar med lite annat! ( skorna kanske ;)
Nej nu är det dags att sova! Skriver nog lite imon igen:)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!