Onsdag

Sitter hemma här helt själv i huset, Fredrik är hos Carro och Mamma och Pappa är hos Grannen ( Dan och Eva) och dricker garaterat whiskey ;) haha
Tidigare idag har jag jobbat i Blge sen en vända på kupolen och köpte vita bikni trosor till min blå randiga bkini topp som kom idag =) sen köpte jag svarta leggings också. fick också min fina kilklackar som jag beställde! Perfekta fest skor, 9 cm höga med 2 cm platå och lätta att gå i =)

Sen när jag kom hem så var vi bjudna till grannen Berit och Hans som har sålt deras gård och flyttar ut nu sista agusti så det var typ avskedsmiddag;P så där satt jag med alla gamlingar och grannar som drack vin för fullt ;) haha

Så nu sitter jag här i min ensamhet och har inget för mej, Har mkt jobb nu så himla tråkigt men bra att få pengar!  Man missar så mkt när man jobbar, jag saknar mina vänner som jag aldrig hinner umgås med längre typ :( Tänk så mkt skoj vi hade förra sommaren och i våras Lisa och jag <3

Sen min Älskade Rivve hinns inte alls med så mkt jag vill, Men imon ska jag rida! äntligen! jag saknar han! :(

 Förra sommaren! Fy satan va kul jag och lisa hade den kvällen! glömmer aldrig hennes dans snurrandes på en vägen sen rakt in i buskarna med världens vurpa, ligger där skrattades och kommer ut med ett långt smalt sår som hon än idag har ärr ifrån! :) haha! <3



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja tänk vad kul vi hade då, Nu hinner vi ju knappt se varandra längre! Det måste bli ändringar på det snarast! Älskar dig <33

2009-07-22 @ 22:15:21
URL: http://liisasjoberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja verkligen! men nu jäklar har vi bokat in fest! ;) Och fest ska de bli ;D Love <3<3

2009-07-22 @ 23:22:42
URL: http://sarahlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!