Måndag

Jahapp då var det måndag igen då, Det betyder jobb för Anders och ligga här själv i sängen för mej och vänta på att jag ska brörja jobba kl 4, blir mkt jobb för mej den här veckan, jobbar ända från idag till söndag varje dag ;P pengar blir det iaf ;D

Helgen då vad har jag haft för mej ;P jo på Lördan åkte jag till Sången och fikade med nåra i släkten och familjen eftersom jag och Fredrik hade namsdag i helgen. sen åkte jag till Älskling som var själv hemma i helgen, så vi grillade på kvällen sen kom Sarah och Andreas förbi, så vi satt och prata och drack lite sen mot skutan =) trevligt.  På söndan åkte jag och Anders till blge en vända, Carro var hemma och skulle till kupolen med lisa så då hälsa jag på henne en snabbis, senare skulle anders till biltema ;D haha

på kvällen grillade vi igen, denna gång i regn haha men gott vart de:P
det var min helg och nu ska jag gå upp och äta frukost och städa här inne, de ser förjävligt ut ;)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!