Fredag

Nu sitter jag här hos Älskling igen och väntar på att jag ska börja jobba,  jag jobbar mellan 2 och halv 10 ikväll, har fått massa med jobb nu så har totalt 4 eller 6 dagar ledigt tills vi åker till turkiet den 15 :e agusti;) men lite pengar får man iaf! Mkt bra ;) 

Nu lär jag åker ner till Konsum och köpa sallad så jag har nått att äta när jag jobbar ;) tror att Sofie jobbar så får väl gå och kolla i charken om hon står där och gör en mumsig sallad åt mej ;) hihi

Dags att åka puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!