Fredag..

Jag saknat min Älskling som just nu står i Ullevi med sina kompisar och kollar på U2! Grymt
Jag saknar sommarens vanliga fester som aldrig hinns med.
Jag saknar mina kompisar!
Skitväder och skithumör. Deppigt! Fan

Jag bara jobbar hela tiden känns det som! hela helgen och börjar 7 varje dag så hinner inte festa heller som alla dom andra gör!
Och Anders åkte igår och kommer hem söndag kväll!

Jag och mitt deppiga humör lär väl gå och duscha och sen sova! Jo för jag jobbar ju imon! Åh

(Red Rivve idag han var fin, älskade häst)

http://www.youtube.com/watch?v=Pgum6OT_VH8&feature=related

// Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!