Fredag

Idag har jag lasttränat Rivve! haha, om vi säger såhär när han gick på trav var han ökänd  pga hans transportåkning som lät väldigt högt ;) haha så nu skulle jag testa tänkte jag för han har inte stått i en transport på 5 år ;O Det gick väl inte sådär jätte bra va ;P han gick in en gång men stod annars bara med frambenen på rampen med huvet inne ;) haha ! Men jag ska ha in han så det blir fler gånger ;)

Sen efter lastningen skulle vi bara löshoppa lite för att få han att tänka på nått kul istället :) Och gud vad DUKTIG han var! han brukar stressa och riva! men inte idag han travade i bra tempo och travhoppade 115! Sjukt bra för att vara han :D så då  vart jag genast glad på min älskade pålle :)

Sen nu har jag precis packat klart för en veckas frilufsliv ;) Go Larsson!  Jag ,Hanna, Sara, Eva och en till ska nämligen rida siljan runt denna veckan! Så vi åker ikväll om en timme typ eller Jag, Eva och Sara iaf för Hanna och Emma är redan där för dom följde med pållarna ;P  Jag ka iaf rida på en islandshäst men har aldrig träffat den förut så får se vad det blir ;D Hoppas den är lite pigg iaf! Kommer nog bli kalas det här men ett stort minus blir ju att jag inte ser Älskling föräns på onsdag kväll och torsdag sen åker jag ju till Alanya i 8 dagar sen börjar skolan :( Buu! Kommer sakna han!  Men jag får iaf 2 veckor med mina kompisar:)

Det var allt för mej vi hörs väl om en vecka ;)

// Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!