Torsdag

Tjenare!
Idag har jag vart i skolan som vanligt! Torsdagar är jobbiga dagar fast jag slutar  12,15! har sammanlagt 15 minuters rast och 4 timmarslektioner! Kemi, Fysik och biologi! drygt.
Men efter skolan så fikade jag med Anders även Tina och Anton följde med =) sen vart det lite mys med Anders för att sedan åka hem och dra ner till Rivve och mocka, hann inte rida idag men borde ha gjort det, dåligt samvete! Sen direkt därifrån till Grk på hoppträning:) Gick väl helt okej! Vi hoppade ute på banan för första gången iår, Kul.
Nu ligger jag i sängen och ska sova snart men har lite sovmorgon imon så kan vara uppe lite längre nu då ;D Gött.

Jag kan även påpeka att jag är så jäkla fest sugen! Men på lördag blir det utgång! Niice.

Ha det bra så hörs vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!