Onsdag

Inatt sov jag hos älskling igen så himla mysig och jag sover bra där ;P lyx med dubbelsäng! jag skulle iaf till skolan kl 8 var det tänkt och han skulle jobba kl 9, men så vart det inte för jag orkade inte gå på första lektionen när vi fick reda på att han inte behövde jobba ändå, så vi utnyttjade min håltimme ( börjar igen halv 1) och myste vidare:) sen vart det skol dags dagen gick fort och jag skrev ett Kemi prov, slutade 4.

Nu när jag kom hem vart det ner och mocka åt Rivve och Mambo men orkade inte rida idag, han kan få en vilodag har gått ganska mkt på slutet så de förtjänar han:) Och nu sitter jag här hemma är sugen på att springa men Lisa hade redan tränat idag så hon ville inte springa med mej :( buhu ;P så de blir nog lite glass framför tv:n ist, inte helt fel det heller.
Imon börjar jag kl 8 igen! drygt är så morgontrött av mej, men slutar 12,15 iaf, så då blir det en fika med Anders:)



Vi hörs Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!