Fredag

Tjenare!
Idag har det vart skola som vanligt, efter skolan gick jag och Tina och fikade i det superfina vädret! trevligt men jag måste sluta fika sådär mkt igen ;P haha Vi fick oss även en fin liten utskällning av våran Svenska lärare! Han är störd vi hade inte gjort nått! Men nu är det helg och oj va skönt det ska bli :)
Imorn blir det utgång jag är supertaggad! ;) blir grillning innan så nu känns det verkligen som sommaren är på gång!

Nu sitter jag här hemma och har packat lite till tävlingen imon:) vid 7-8 ska jag till stallet och duscha hästen och packa lite saker där tills imon, Smörja och göra fint. Carina tog Rivve idag, skönt hade inte haft tid att rida och han fick lov att gå idag! så de kändes bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!