2009-04.20

Nu har även jag fallit in i bloggträsket, Jag som aldrig skulle ha nån blogg men ett försök blir det nu iaf. Här kommer det stå lite om min vardag och en del om hästarna kan jag tänka mej och även lite andra ointressanta saker.

Inatt har jag sovit hos älskligen, har ju sån sköna måndagar då har bara har en lektion mellan 12,20-13,20. Men det kändes tungt att vara tillbaka igen efter lovet så jag bestämde att vi skulle ta en fika även Lisa och Anton följde med, Trevligt. Sen vart de en vända tillbaka till Anders sen hem där det eviga pluggandet väntade, men jag piffade upp tillvaron med lite naturgodis som jag köpte med mej på vägen hem. Sen på kvällen har jag vart hurtig! Jag och Lisa har vart ute och joggat en liten vända, välbehövligt säger jag så slö som jag vart den senaste tiden (halvår) men det var riktigt skönt så fler vändor kommer det bli! jag måste ju träna upp konditionen så jag kan slå Anders i spåret sen! haha lycka till.
nej dags att sova har ingen sovmorgon imon så bäst att sluta, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!